آرایش دائم
رنگ و مش
کوتاهی مو
آموزش بافت مو
آموزش شینیون و موآرایی
گریم و آرایش
کاشت و طراحی ناخن
اکستنشن مو
کاشت و اکستنشن مژه
مراقبتهای پوست و مو
لیفت و لمینت ابرو
معرفی برترین‌های آرایش
محصولات آرایشی
کراتین و احیا مو

آموزش لایت موی طبیعی

آموزش لایت طبیعی

فیلم آموزشی که امروز قصد ارائه آن را داریم، در مورد یک لایت بسیار طبیعی است که خیلی روشن نبوده و برای خانم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که موهایی به رنگ نچرال دارند. بهتر است این تکنیک روی مشتریانی که موهای نه چندان بلند و مجعد دارند، اجرا شود.

ابتدا موها را براشینگ کرده و سپس شروع به پوش دادن کل سر می کنیم. پس از پوش دادن، دستکش به دست کرده و مواد دکلره را کاملا به دست ها می مالیم. سپس به حالت چنگ زدن روی سر مشتری ماساژ می دهیم. ما در این لایت از پودر دکلره سفید به همراه اکسیدان گیاهی استفاده کردیم؛ اما شما می توانید از هر رنگ دکلره ای که تمایل داشتید، استفاده کنید.


آموزش کامل لایت طبیعی توسط خانم انوشه شفیعی را می توانید از طریق ویدئو زیر مشاهده کنید. جهت شرکت در کلاس های آموزشی سالن آرایشی و آموزشی اسطوره می توانید از طریق شماره تماس هایی که داخل ویدئو قرار داده شده اند، نسبت به تعیین وقت اقدام کنید.

نمایش ها: 2677

تگ: آموزش حرفه ای رنگ و مش   رنگ کردن مو   رنگ و مش   تکنیک لایت مو   بهترین آموزشگاه آرایشگری   مراحل آموزش لایت مو   آموزشگاه آرایشگری اسطوره   بهترین میکاپ آرتیست تهران   بهترین آرایشگر شرق تهران   بهترین آموزشگاه آرایشگری   بهترین آموزشگاه آرایشگری شرق تهران   مدرس رنگ و مش   آرایشگاه اسطوره   آموزش رایگان آرایشگری   آموزش حرفه ای آرایشگری  


ostore

آپلود شده توسط: ostore

تاریخ بروز شده: 01/23/2019

خانم شفیعی

توضیحات: در این ویدئو از سایت رژلب، مراحل آموزش لایت مو طبیعی توسط سالن آرایشی و آموزشی اسطوره را مشاهده خواهید کرد. جهت خدمات تخصصی و آموزش آرایشگری در آرایشگاه اسطوره با شماره 09123209333 تماس بگیرید


نظرات

سلام پایان کارو نزاشتین بعد رنگساژ لطفا بعد موادم بزارین

Notash.com - 01/24/2019 گزارش سوء استفاده

مثل همیشه بینظیر بود خانم شفیعی

اشرف - 01/24/2019 گزارش سوء استفاده

ارسال نظر

تبلیغات

فیلم های پیشنهادی